צור קשר

054-705-27-37 (צור קשר)

עיצוב מטבח קטן. טיפים וכללים

המטבח שלך קטן מדי? אין מספיק משטחי עבודה ואחסון? אנו נחזור לעזרתך! להלן מספר טיפים מועילים לעיצוב מטבח קטן אופטימלי

העולם מחולק לשני חלקים: אנשים עם מטבח קטן וכל השאר. אם אתה שייך לחלק השני, ככל הנראה לא חשת בכאב (במיוחד בגופני) שאנשים חווים בכל פעם שהם רוצים לבשל אוכל במטבח הקטן שלהם. עליכם לעבור בזהירות בין ארונות, כיריים וכיור. המשחק "מה אעשה הפעם כשאנסה להחזיר את הצלחת למדף" מיצה את עצמו. תכנון מטבח קטן בהתאמה אישית בדירתכם יכול להפוך את הדברים לטובה.

מטבח קטן הוא בעיה גדולה

מטבח קטן הוא בעיה גדולה, במיוחד מכיוון שהוא משמש לא רק לבישול, אלא גם לאחסון אוכל, ניקיון ואכילה. הבעיה גוברת כאשר יש יותר מאדם אחד בבית וכמות האוכל עולה, שלא לדבר על כלים מלוכלכים או נקיים. יש לכם ילדים ומטבח קטן?

אם אתה רוצה לשפץ את המטבח שלך, הדבר החשוב ביותר הוא קודם לתקן את התוכנית. תכנון קפדני שלוקח בחשבון את גודל משטחי העבודה, מוצרי החשמל ושטח האחסון יאפשר לכם לנצל כל סנטימטר של שטח ולשמור על הסדר, וזה קריטי במטבח קטן. אז מאיפה מתחילים?

שלב ראשון – תכנון

"בשלב הראשון, נערכת תוכנית עבודה עם מעצב פנים שיעצב את המטבח בהתאם לאורח החיים של הבעלים ולתקציב", אומר יבגני, הבעלים של כוכני דליה וואס. "המעצב יתכנן את שטח האחסון בצורה אופטימלית בכדי לספק תחושת מרחב מצד אחד ולהפחית צמתים לא פונקציונליים מצד שני. בנוסף, חשוב לתכנן מראש את גובה הארונות, לשימוש יומיומי ארגונומי ונוח, לחלוקת נקודות חשמל וגופי אינסטלציה. יש לעשות זאת כדי שתהיה הזדמנות בעתיד אם נרצה להוסיף מכשירי חשמל שאין לנו. כגון מדיח כלים וכו '.

שלב שני – מדידות ופריסות

“ואז למדוד את שטח המטבח. חשוב למדוד במדויק את כל המרחקים על מנת לחשב עלויות לתכנון. במקרה זה, חשוב לקחת בחשבון את האפשרות לפתוח את דלת המקרר, כיוון שלה, מיקום המדיח, אם בכלל, גודל התנור וכו '. חשוב מאוד לשים לב להסרת חפצים נייחים מפינות המטבח, למשל, כך שדלת התנור לא תיפתח לכיוון הקיר כדי שהקיר לא יחסום את המגירה או כדי שנוכל לפתוח את דלת המקרר ככל האפשר. ”
יבגני ממשיך: "לאחר שבחרנו באפשרות התכנון המתאימה ביותר, אנו עוברים לתוכנית עבודה הכוללת פריסות לכל קיר במטבח, הפרדה פנימית של כל אפשרויות האחסון, גובה הארונות ומיקום החשמל שקעים בצנרת. הכי מומלץ לשים על הפריסה למה ישמש כל ארון וכל מגירה, היכן להתקין אותם ואילו מכשירי חשמל ימוקמו עליהם.

שלב שלישי – בחירת חומרים והצעות לפרויקט עיצוב מטבח קטן

לאחר אישור הפריסה עם מעצב הפנים, נעבור לבחירת החומרים ועריכת תכנית חומרית בהתאם לתקציב שלנו ולצרכים שלנו – איזה חומר יהיו ארונות המטבח, איזה סוג שיש אנו משתמשים, סוגי רהיטים, איזה צבע של הקיר. יבגני ממליץ להשתמש בחומרים רפלקטיביים כמו זכוכית ואריחים נוצצים, ולצבוע קירות בצבעים בהירים היוצרים תחושת מרחב. בנוסף, במטבח קטן מומלץ להשתמש בידיות מובנות להפחתת השימוש בידיות חיצוניות. כל סנטימטר נחשב!

לאחר מכן אנו מעבירים את התוכנית שלנו לקבלני מטבח / חברות שונות ומקבלים מהם הצעת מחיר. במקביל נגיש תכנית עבודה הכוללת מיקום נקודות חשמל ותאורה, אינסטלציה וגז לקבלן נפרד לקבלת הצעת מחיר. לאחר הכנת תכניות העבודה והחוזה לעבודה אנו יכולים לבחור את המומחים המתאימים ביותר ולבסוף לצאת לדרך!